sábado, 17 de noviembre de 2007

3.-SEGUIMENT I EVOLUCIÓ PERSONAL EN LA CREACIÓ DE LA WEBQUEST

La primera dificultat que vam trobar va ser la de decidir quina opció agafávem si el professorat o el grup classe, un cop vam decidir el grup classe vam anar fent propostes i la que ens va agradar més i vam pensar que podria cridar látenció de l´alumnat va ser els drets dels infants, ja que vam veure que d´aquesta manera aprendiren a valorar el que tenen i a valorar als altres com a persones independement de la seva procedéncia. La més gran dificultat ens l´hem trobat a l´hora de fer servir la webquest, semblava molt senzill i de fet ho és el problema apareix quan després d´estar una estona introduint dades mires el que has fet i la webquest ha desaparegut i així dues vegades sense saber a hores d´ara el perquè aquest fet ha provocat nervis i molta cura a l´hora de fer algun canvi.
El fet que les activitats proposades portin als alumnes a investigar fa que es facin més seu el treball i que s´adonin del que estan fent i on volen arribar, crec que és un treball de reflexió i alhora de sensibilització amb realitats que a vegades no s´adonen que estan al seu voltant perquè ells no les han viscut, aconseguint una consicneciació i una valoració de tot alló que tenen.
Tot i que en un principi vaig dubtar de la relació dels drets dels infants i la interculturalitat a mida que l´anava fent m´he adonat que és una de les bases per a educar la interculturalitat ja que l´alumnat ha de conéixer quins són els drets dels infants per a poder jutjar després i adonar-se d´aquesta manera que jutjar o no acceptar una persona perquè porta hyab va en contra dels drets dels infants començant pel dret a l´educació i és en aquets punt on relaciono la pac 1 amb la pac 2.
Fins aviat

No hay comentarios: